Alla inlägg under december 2009

Av karin johansson - 29 december 2009 21:06

-28 grader det ni

nu fårman elda och hålla igång hela tiden för att hålla värmen

snö har vi å fått så det räcker.

har bakat lite bröd för det ger med lite extra värme nog med det nu på vintern ska det vara kallt så alla bacillerna dör.

Det finns mycket annat som är viktigare t.ex att Mia oh Marcus har kommit hem med lilla Ivan nå inte är han så liten han vägde över 4 kg när han föddes en mycket fin pojke så nu har vi 2 barnbarnsbarn båda är pojkar

Ha det gott  /kram på ERoch ett gott slut och Gott Nytt År till er alla


Av karin johansson - 27 december 2009 12:50

Hej på er alla

Äntligen har jag tagit mig tid för att skriva något

Nu är julhelgen förbi men jag ska börja från den 15 dec när jag åkte till Luleå träffa mina barn å så vänta vi på de lilla barnbarnsbarnet Jag och Lena var och fixa lite mat och förberedde så mycket som möjligt för att äta den på lördag

Den 16 dec fick Maria och Marcus en son och det vet nog hela släkten för han har en mormor (våran dotter) som har satt många bilder på lillprinsen på hennes blogg.

Lördagen den 20 dec låna vi en lokal på mjölkudden jag fixa lite mat vi var 24 st

som åt och träffades det är alltid roligt att träffas vi har å blivit så många nu med alla barn barnbarn och barnbarnsbarn och många av barnbarnen hade med sig flick el. pójkvännen. Några hade förhinder med jobb och annat hade inte möjligheter att vara med oss.Vi åkte tidigt hem från Luleå på söndag morgon resan gick bra

På måndag var jag och min kompis på stan och handla lite å sen var vi och fika på cafe oscar det var gott må ni tro.

Tisdag kom sonen hem med sin familj för att fira jul med oss

Det var kul det blir lite liv i huset när det kommer barn som håller igång annars hade man bara legat å slöa Tack Håkan Anne Alva Ebba Och Jenny för att ni var här.På juldagens efm reste det hemåt bilen var nog ganska full hade ej rymts mycket mer

Den 26 har vi varit på mellandagsrea på elgiganten det blev dammsugare +lite annat smått

Ha det gott Vi önskar ER alla ett gott slut oc Ett Gott Nytt år 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards